Bursa'nın Osmangazi İlçesi'ne bağlı Çirişhane Mahallesi'nde bulunan minibüs durağı iddiaya göre tebligat tarihi dolmadan belediye ekiplerince yıkıldı.
BANU ŞEN - GÜLNAME PAÇA / BURSADA BUGÜN
Daha önceki duraklarının kentsel dönüşüm kapsamında yıkılması gerektiği için duraklarından ayrılan minibüsçüler mağdur edildiklerini savundu.
Osmangazi Belediyesi ile kendilerine yeni bir yerin tahsis edilmesi konusunda uzlaşan minibüsçüler duraktan ayrıldı.
Tam her şey yoluna girdi derken 26 minibüsçünün imzaladığı yeni durak alanı iddiaya göre belediye tarafından kimseye haber verilmeden değiştirildi.
Belediyenin kendilerine anlaştıkları yeri değil, hiç kimsenin bulunmadığı elektrik ve suyun dahi olmadığı yeri vermek istemesini kabul etmeyen minibüsçüler kendilerine geçici olarak Çirişhane Mahallesi'nde bir alanı durak edindi.
BURADAN DA ÇIKMALARI İSTENDİ
Yeni yerlerini belediyeye bildirip geçici bir süreliğine burada çalışmaya başlayan Çirişhane Mahallesi minibüsçüleri aniden ellerine ulaşan tebligatla büyük şok yaşadı. Bir anda buradan da çıkarılmak istenen minibüsçüler henüz tebligat ellerine yeni ulaşmışken yıkım için gelen ekiple kısa süreli tartışma yaşadı. Tüm bunlara rağmen belediye görevlilerine zorluk çıkarmadan duraktan ayrılmayı kabul eden minibüsçüler, ekiplerden sadece tuvaleti yıkmamalarını istedi. Tuvaletin yıkılmayacağı konusunda anlaştıktan sonra durakta bulunan eşyalarını çıkarıp bir kenarda yıkımı izleyen şoförler, kepçenin bir anda tuvaleti yıkmasıyla şaşkına döndü.
Kendilerine verilen sözün tutulmadığını söyleyen minibüs şoförleri "Biz ekiplere hiçbir zaman zorluk çıkarmadık. Eski durağımızdan çıkın dediler, çıktık. Bize yeni bir yeri bile çok gördüler. Kendi imkanlarımızla buraya geldik, belediyeye de bildirdik ve onay aldık şimdi buradan da çıkarıyorlar. Biz buna da itiraz etmedik sadece bir yer bulana kadar en azından tuvaleti yıkmayın dedik onlar da söz vermişti ama sözlerinde durmadılar" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.09.05 09:27