Bursa'da uyuşturucu aldıktan sonra fenalaşan genç kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Olay, merkez Osmangazi ilçesinde meydana geldi. İddiya göre, 21 yaşındaki E.Ç., iki gün önce uyuşturucu hap kullandı.
Aldığı uyuşturucunun etkisiyle fenalaşan E.Ç., Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. İki gündür yoğun bakımda olan kurtarılamadı.
Savcı, gencin cesedini otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu'na kaldırttı. Polisin olayla alakalı tahkikatı sürüyor.
BURSA'nın merkez Osmangazi İlçesi'nde, feanalaşınca hastaneye kaldırılan 21 yaşındaki Emre Çalışkan, doktorların tüm müdahalelerine rağmen yaşamını yitirdi. Çalışkan'ın uyuşturucu hap kullandıktan sonra rahatsızlandığı öne sürüldü.
Merkez Osmangazi İlçesi Çırpan Mahallesi'nde oturan Emre Çalışkan, iki gün önce rahatsızlanınca Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastane de iki gündür yaşam mücadelesi veren genç, doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamadı. Uyuşturucu hap kullandıktan sonra fenalaştığı öne sürülen gencin cesedini otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Polis olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.04.13 13:17