Bursa'da Vali Mahmut Demirtaş başkanlığında 2024 yılı İl Koordinasyon Kurulu 2. toplantısı gerçekleştirildi. Vali Demirtaş, "Toplantımızın Bursa'mıza hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Bursa'da Vali Mahmut Demirtaş başkanlığında 2024 yılı İl Koordinasyon Kurulu 2. toplantısı gerçekleştirildi.
Vali Demirtaş toplantıya dair yaptığı paylaşımda;
"Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
2024 yılı İl Koordinasyon Kurulu 2. Toplantısını gerçekleştirdik.
Kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinin katıldığı toplantıda; il genelinde yürütülen çalışma ve projelerin koordineli bir şekilde sürdürülebilmesi noktasında değerlendirmelerde bulunduk.
Toplantımızın Bursa'mıza hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerinde bulundu.
📍Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
2024 yılı İl Koordinasyon Kurulu 2. Toplantısını gerçekleştirdik.
Kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinin katıldığı toplantıda; il genelinde yürütülen çalışma ve projelerin koordineli bir şekilde sürdürülebilmesi noktasında... pic.twitter.com/F7Z7YKvAG4
Bursa Bölge, 2024.04.26 17:16