Bursa İznik'te 2 çocuk babası Ertan Tetik, 2.5 aydır hastanede tedavi gören ve 2 böbreği de iflas eden 21 yaşındaki oğluna böbreğini verdi.
Bursa'nın İznik ilçesinde 2 çocuk babası Ertan Tetik'in üniversite son sınıf öğrencisi oğlu Mert Tetik (21) 2.5 aydır hastanede böbreklerinden tedavi görüyordu.
2 böbreği de iflas eden Tetik'in babası Ertan Tetik ile böbreği uyum sağladı ve bugün özel bir hastanede nakil gerçekleşti. Ameliyatın başarılı geçtiği öğrenildi.
Kaynak: IHA
Bursa Bölge, 2024.08.20 14:48