10 Aralık Dünya İnsan Hakları günü sebebiyle Bursa'nın Orhangazi ilçesi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi konferans salonunda program düzenlendi.
FATİH MISIR - İBRAHİM SARIKAYA / BURSADA BUGÜN
Programa İlçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, İlçe Belediye Başkan vekili Lütfi Bakırdan, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu, protokol üyeleri okul müdürleri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Program İstiklal Marşı ile başladı. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı okul müdürü Salih Ağrak yaptı. Günün anlam ve öneminin anlatılığı video gösterimi ile devam eden etkinlik şiir ve kompozisyon okunması, ödül töreni, oratoryo ve veda hutbesi okundu.
Program sonunda Kaymakam Karamehmetoğlu, programın düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek, başarılı öğrencilere hediye verdi.
Bursa Bölge, 2024.12.10 14:44