Bursa Büyükşehir Belediyesi, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde resmi plakalı toplu taşıma araçları ve BursaRay hatlarında ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, emeğin, alın terinin, dayanışmanın ve yardımlaşmanın günü olan 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde kent içi resmi plakalı toplu taşıma araçları ve BursaRay hatlarında ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.
Yapılan açıklama şu şekilde;
"1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla; BursaKart kullanmak suretiyle kent içi resmi plakalı toplu taşıma araçları ve BursaRay hatlarımız; 08:00 - 18:00 saatleri arasında Ücretsiz olarak hizmet verecektir."
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla;
BursaKart kullanmak suretiyle kent içi resmi plakalı toplu taşıma araçları ve BursaRay hatlarımız;
⏰08:00 - 18:00 saatleri arasında
Ücretsiz olarak hizmet verecektir. pic.twitter.com/tGlzdD62H2
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.05.01 00:53