Pek çok ilde şaibeyle sonuçlanan ve tekrarlanan yerel seçimlerin ardından seçimlerin adil ve şeffaf olması için kurulan gönüllü topluluk Oy ve Ötesi, Bursa'daki çalışmalarına başladı. Oy ve Ötesi, gönüllüleri seçim günü sandık başında görevli olmaya davet ederken, Bursa'yı da kendi oyunu kendi saymaya çağırıyor.
Rabia DENİZ/BURSADABUGUN.COM
Pek çok ilde şaibelerle tamamlanan yerel seçimlerin ardından oyların sayımında örgütlü bir şekilde görev üstlenen topluluk Oy ve Ötesi, Cumhurbaşkanlığı seçimlerine hazırlanıyor. "İstanbul oyunu kendi sayıyor! Mart 2014'te 33 bin sandığımız için 33 bin gönüllü buluyoruz! " sloganıyla yola çıkan, hiçbir siyasi parti ile ilişkisi bulunmayan, tamamen gönüllülerden oluşan ve seçimlerin adil ve şeffaf olmasını hedefleyen Oy ve Ötesi, Bursa'daki çalışmalarına başladı.
5 BÜYÜK İLDE ÖRGÜTLENİYORLAR
Altyapısı, dernek kuruluş aşamaları ve Yalova seçimlerini başarılı bir şekilde sonuçlandıran topluluğun önünde Cumhurbaşkanlığı seçimleri var. Oy ve Ötesi Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 5 ilde olacak. Ankara, İzmir, İstanbul, Adana ile birlikte Bursa'yı da sandığa sahip çıkmaya çağıran Oy ve Ötesi, geçtiğimiz günlerde Bursa'da toplantı yaparak seçimlerin adil ve şeffaf olması için yapılması gerekenleri anlattı. Başlangıçta 8 kişiyle başlayan hareketin kısa bir sürede 26 bin kişiye ulaştığını belirten Bursa Koordinatörü Bengü Aksoyoğlu Dizdar, Bursa'dan bekledikleri ilgiyi aldıklarını söyledi.
BURSA SANDIĞA SAHİP ÇIKIYOR
Dizdar, binlerce kişinin desteği ile okullarda gönüllüler bulundurmuş olan topluluğun aynı desteği Cumhurbaşkanlığı seçimlerin de beklediğini ifade etti. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana'da müşahitlik organizasyonu başlattıklarının altını çizen Dizdar, kayıtların ilk aşaması olan ilçe sorumluları ve okul sorumluları kayıtlarını açtıklarını, seçim gününde şeffaf ve adil bir sayımın olması için özellikle gençlerden destek beklediklerini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.16 11:29