Masa Tenisi Takımlar Türkiye Kupası'nda erkeklerde Beşiktaş, kadınlarda da Bursa Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu.
Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre İstanbul Tozkoparan Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun final maçlarında erkeklerde Fenerbahçe'yi 3-1 yenen Beşiktaş ile kadınlarda TİGEM'i 3-0 mağlup eden Bursa Büyükşehir Belediyespor sezonu şampiyonlukla tamamladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.03 23:24