Hentbol Kadınlar Süper Lig'inde Bursa Büyükşehir Belediyespor, İzmir Büyükşehir Belediyespor'u 45-29 mağlup etti.
Hentbol Kadınlar Süper Lig'in 19. haftasının açılış maçında, Bursa Büyükşehir Belediyespor konuk ettiği İzmir Büyükşehir Belediyespor'u 45-29 yendi.
Bursa Büyükşehir Belediyespor, Mudanya Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını da 24-11 üstün tamamladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2024.03.16 17:29