15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde görevden almalar devam ediyor. 9 personel daha görevinden uzaklaştırıldı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde bir FETÖ operasyonu daha gerçekleştirildi.
15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde görevden almalar devam ediyor. 9 personel daha görevinden uzaklaştırıldı.
Açıklamayı Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe yaptı.
Altepe, "Büyükşehir bünyesinde 9 personel hakkında daha açığa alma/görevden uzaklaştırma işlemi yapılmıştır" dedi.
Paralel Yapıyla mücadele kapsamında Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde sürdürülen soruşturmalar çerçevesinde 9 personel daha görevden uzaklaştırıldı.
Büyükşehir Belediyesi'nde sürdürülen soruşturmada 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'na tabi çalışan Ahmet Kahraman, Fikret Işık, Ercan Korkut, Nedim Dinç, Osman Okay, Salih Sadık Yaşar, Refik Tutar ve Osman Durgut ile Celal Yiğit (işçi) görevden uzaklaştırıldı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ile bağlı şirket ve kuruluşlarda Paralel Yapı'yla ilişkisi bulunan personele yönelik soruşturmaların devam edeceği bildirildi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde görevden almalar haberi için tıklayın!
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nde 6 kişi daha görevden alınmıştı!
YAMAN KAYA'NIN HESAP VERMELİ KÖŞE YAZISI İÇİN TIKLAYIN!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.27 18:30