Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabı üzerinden Mudanya'da meydana gelen depreme ilişkin bir mesaj yayınladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabı üzerinden Mudanya'da meydana gelen 3.8 şiddetindeki depreme ilişkin bir mesaj yayınladı.
Başkan Bozbey'in paylaşımı şöyle;
Mudanya merkezli 3.8 şiddetindeki depremden etkilenen tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun diliyorum.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) August 15, 2024
Bursa Bölge, 2024.08.15 08:07