Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla Bursa'da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın kutlanmaya devam ettiğini belirtirken tüm çocukların bayramını kutladı.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusu Bursa'nın dört bir yanında coşkuyla kutlanmaya devam ediyor. Sosyal medya hesaplarını ilk gün itibariyle aktif olarak kullanan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, paylaşım yaparak 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın Bursa'da kutlanmaya devam ettiğini belirtti.
Ayrıca Başkan Bozbey Merinos Atatürk Kongre Kültür Merkezi'nde bulunan Şenlik Alanı'ndan fotoğraflar paylaşarak tüm çocukların bayramını kutladı.
Bursa Bölge, 2024.04.23 17:51