Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda sevenleriyle Buray, 8 Temmuz'da vefat eden sanatçımız Özkan Uğur'u 'Mecburen' şarkısını seslendirerek andı ve "Türkiye'nin başı sağ olsun" dedi
YENİ ALBÜM MÜJDESİ
Basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Buray, sevenlerine yeni albüm müjdesi verdi. Şarkıcı, "Albümden önce yazın ortalarında bir single çıkaracağız. Albümde içime sinen ve her birinde beni anlatan, ruhumu yansıtan şarkıları seçtik. İnanıyorum ki dinleyenler de beğenecek" diyerek yeni projesini ilk kez duyurdu. YouTube'da toplamda bütün videolarının 3 milyarı geçtiğini belirten Buray, "Sürekli üretiyoruz. Her hafta hem müzik hem de 'Ne Çektin Be Buray' gezi videolarımızı çekiyoruz. Şimdi ise evde büyük keyifle çektiğimiz 16 haftalık akustik videoları YouTube'dan yayınlıyoruz" dedi.
Buray, ayrıca konuklar arasında yer alan Ceren Gündoğdu'yu sahneye etti ve 'Beni Affet' şarkısında düet yaptı.
ÖZKAN UĞUR'A SAHNEDE ALKIŞLARLA VEDA ETTİ
Buray, 8 Temmuz'da hayatını kaybeden sanatçı Özkan Uğur'u seslendirdiği 'Mecburen' şarkısıyla alkışlar eşliğinde anarak "Türkiye'nin başı sağ olsun" dedi.
Konserinin ikinci kısmında sanatçı babasına en sevdiği türkü 'Gül Goncaları'nı da selendirdi. Ayrıca ünlü şarkıcyı sevgilisi Ezgi Şenler de yalnız bırakmadı ve konseri Buray'ın annesi ve babasının yanından seyretti. Buray, 'Sen Sevda Mısın' şarkısını da sevgilisi Ezgi Şenler'e bakarak seslendirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.07.11 09:16