Slaven Bilic, Türkiye günlerinden beri birlikte çalışmak istediği Burak Yılmaz'ı West Ham'a götürüyor.
Galatasaray 'ın yıldız golcüsü Burak Yılmaz 'a West Ham'ın ilgisi bitmiyor.
Sabah 'ın haberine göre Galatasaray geçen sezonun 16.haftasında Olimpiyat'ta Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ederken derbiye 90+3.dakikada 60 metre top sürüp golünü atan Burak Yılmaz damgasını vurmuştu. 4 Ocak'ta oynanan bu maçın bitiş düdüğünün ardından soyunma odası koridorlarında Bilic yanına gittiği Burak'ı attığı golden dolayı tebrik ederken, "Keşke benim takımımda olsan... Seni çok beğeniyorum. Tam istediğim tarzda bir hücum oyuncususun." dedi.
O gün Burak'la çalışmayı kafasına koyan Hırvat teknik adam, West Ham'a gittikten sonra İngiliz ekibinin yönetiminden golcü oyuncunun transferini istedi.
8 MİLYON AVRO
Galatasaray'ın golcü futbolcusu Burak Yılmaz için yeni bir iddia ortaya atıldı. Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Bilic'in çalıştırdığı West Ham, sarı-kırmızılı kulüple iki gündür yaptığı görüşme sonunda 8 milyon avro bonservis bedelinde anlaştı.
YEDEK KALINCA KRİZ PATLADI
Sivas'ta sürpriz şekilde yedek kalan Burak Yılmaz'ın İnter ve Bursa ile oynanan maçlarda ikinci yarının hemen başında oyundan alınmasına bozulduğu ortaya çıktı. Hamza Hamzaoğlu moralsizliği yüzüne yansıyan yıldız oyuncuyu Sivas deplasmanında ilk 11'e almayınca kriz patlak verdi. Burak maçta golünü atınca da önce tribüne koştu, ardından takım arkadaşlarına sarıldı, Aatif'tan hatalı gol yiyen kaleci Muslera'ya "Senin için" mesajını yolladı ancak yedek kulübesinin yüzüne bakmadı.
Burak'ın menajerlerinden Ogan Tarhan, West Ham'ın teklifini doğruladı. Burak'ın Premier Lig'e uyum sağlayacağını düşünen menajerleri, golcü oyuncunun 1 sene içinde Liverpool seviyesinde bir takıma sıçrama yapacağını düşünüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.17 08:55