Kartalkaya'da -15 derecelik dondurucu soğukta 16 saat boyunca üzerinde bir gömlekle kamera karşısına geçen Burak Özçivit, yaralı bir geyiği kurtardı
Oyuncu Burak Özçivit, Pepsi'nin 2014 reklam kampanyası için anlaştı. İlk reklam filmi için Kartalkaya'da kamera karşısına geçen Özçivit, -15 dereceye varan dondurucu soğukta, 16 saat boyunca üzerinde sadece bir gömlekle çekimi tamamladı. Reklam filminde Özçivit, 2014 yılında herkesi hayatı dolu dolu yaşamaya ve cesur olmaya çağıracak.
Özçivit, Kartalkaya'da karlı ve buz gibi havaya aldırış etmeden gerçekleştirdiği iki gün süren çekimlerde yaralı bir geyiği sırtında taşıdı. Burak Özçivit'in karlar altındaki vahşi doğada yaralı bir geyiği kurtarmak için çabaladığı filmin, Pepsi'nin verdiği ilhamla cesareti aşka dönüştürdüğü hikâyesi anlatılıyor. Reklam filmleri serisine devam edecek olan Özçivit'in sonraki reklamlarda neler yapacağı merak konusu olacak.
Son günlerde sevgilisi Ceylan Çapa'dan ayrıldığı konuşulan oyuncu, konuyla ilgili sorulara cevap vermiyor. 'Muhteşem Yüzyıl' dizisinde 'Bali Bey' karakteriyle hayran kitlesini artıran Özçivit, yeni açacağı döner dükkânlarının ismini de 'Bali Bey' koymuştu. İlk şubesini yakında hizmete sokacak olan Özçivit, bugünlerde babasıyla birlikte ticarete atılmanın heyecanını yaşıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.25 09:51