Bursaspor, sol bek Onur Atasayar'dan sonra kulübe ihtarname çekme süresi dolan Burak Altıparmak ile görüşerek, alacakları konusunda anlaştı ve bu sorunu da çözdü.
1 SEZON DAHA DEVAM...
31 Mayıs 2021 yılına dek 1 sene daha sözleşmesi bulunan 30 yaşındaki tecrübeli orta saha oyuncusu, "serbest kalıp" gitmesin diye, yeşil-beyazlı yönetim, Altıparmak ile Özlüce'de bir görüşme gerçekleştirildi.
ALACAK SORUNU ÇÖZÜLDÜ
Burak'la yapılan toplantı sonucunda, Mestan yönetiminden kalan maaş alacakları sorununun çözüme kavuşturulduğu öğrenildi.
Orta sahanın dinamik 8 numarası Altıparmak, 12 Ağustos'ta topbaşı yapan Timsah'a 19 Ağustos'ta katılarak, idmanlara dahil olmuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.09.06 17:53