Haber amacıyla gittiği Suriye'de kaçırılan Milliyet gazetesi foto muhabiri Bünyamin Aygün'ün ağabeyi Mehmani Aygün, 'Birkaç gün bekleyip sabredeceğiz. İnşallah sağ salim gelince onu beraber karşılayacağız' dedi
Mehmani Aygün, Gümüşhane'de yaşadığını dile getirerek, kardeşi için çeşitli girişimlerde bulunmak üzere bugün İstanbul'a geldiğini söyledi.
Aygün, "Kardeşimle şu ana kadar herhangi bir bağlantı kuramadık. Birkaç gün bekleyip sabredeceğiz. İnşallah sağ salim gelince onu beraber karşılayacağız" diye konuştu.
Olayla ilgili ayrıntılı açıklamayı daha sonra yapabileceklerini ifade eden Aygün, kardeşinin durumuyla yakından ilgilenen basın kuruluşlarına ve gazetecilere de teşekkür etti.
DAVUTOĞLU: ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ
Mevlana'nın 740'ıncı Vuslat Yıldönümü nedeniyle dün düzenlenen Şeb-i Arus törenlerine katılmak için memleketi Konya'ya gelen Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, bugün Hacı Veyiszade Camii'nde öğle namazı kıldı.
Camideki cenaze namazına da katılan Davutoğlu, beraberindeki Afganistan Halkının İslami Birlik Partisi (HVMİA) Başkanı Üstad Muhammed Muhakkık'ı ile birlikte Mevlana Müzesi'ni ziyaret etti. Davutoğlu, Muhakkık'ı ile yaklaşık bir saat burada görüşme yaptı.
Müzeden ayrılırken gazetecilerin, "Suriye'de kaçırılan Türk gazeteci hakkında gelişme var mı?' sorusu üzerine Bakan Davutoğlu, "Çok yakından takip ediyoruz. Bütün arkadaşlarımız takip ediyor. Elimizden geleni yapıyoruz, bakacağız, inşallah" dedi.
Bakan Davutoğlu'nun bugün D-8 16'ıncı Bakanlar Konseyi toplantısına katılmak ve resmi temaslarda bulunmak üzere Pakistan'a gideceği belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.18 22:44