Uygun: "Türkiye'de şike olduğuna inanmıyorum"
Eski Gaziantepspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, TRT Spor'da Perşembe akşamları yayınlanan BireBİR programında Oğuz Tongsir'in sorularını cevapladı.
Programın ilk bölümlerinde Bülent Uygun'un Adapazarı'nda başlayan, Fenerbahçe'ye uzanan futbol yaşantısından kesitler sunuldu.
O günleri anlatan Bülent Uygun, Sakaryaspor'un alt yapısındaki efsane teknik direktör Ekrem Karaberberoğlu'nun kariyeri için çok önemli olduğunu kaydetti.
Sakarya'nın Türk futbolunda dört gol kralı çıkaran tek şehir olduğunu vurgulayan Uygun, daha sonra forma giydiği Kocaelispor ile Sakaryaspor'un buluduğu durumun üzücü olduğunu, şartların değişmesi için çaba harcadıklarını belirtti.
Uygun, birlikte yetiştikleri eski milli futbolcu ve milletvekili Hakan Şükür'ün de dünyada benzeri bulunmadığını ifade etti.
Uygun, teknik direktörlük günlerinde de özellikle Sivasspor ile başarılı bir dönem yaşadığını Şampiyonlar Ligi'ne giden ilk Anadolu takımı olduklarını hatırlattı.
"Türkiye'de şike olduğuna inanmıyorum"
Bülent Uygun, 3 Temmuz süreci ile ilgili de açıklamalarda bulundu.
Uygun şöyle dedi:
"Türkiye'de şike olduğuna inanmıyorum. Teşvik engellemeyi polis şike anladı. Trabzonspor'dan gelme ihtimali olduğu düşünülen teşvik primini engelleme çalışması şike yapıldı. 'Fenerbahçe şike yaptı.' dedikleri olay bu. Benim cezamı şikeden kaldırdılar. 'Sen dedin Jaja'ya karşı karşıya kaçır, sen dedin Burak'a oradan kendin vur, atma golü!' diye, maç berabere bitti, o zaman dediler ki 'teşvik vardır.' Bu kadar basit."
Bülent Uygun, "Adalet, adalet diye bağıranların adaletsizlerin yanında durmaktansa adaletsizce ölmeyi tercih ederim" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.22 14:05