Pazartesi akşamı Show Tv ekranında canlı yayınlanan Bülent Ersoy Show'da şarkısını söyledikten sonra baygınlık geçiren Diva, programın ardından konuyla ilgili ilk açıklamayı yaptı.
Pazartesi akşamı Show Tv ekranında canlı yayınlanan Bülent Ersoy Show'da şarkısını söyledikten sonra baygınlık geçiren Diva, programın ardından konuyla ilgili ilk açıklamayı yaptı. Bülent Ersoy durumunu "Midem şişmişti ben de diyaframa baskı yaparsa canlı şarkı okurken layığını veremem diye yemek yemedim. Ama şarkı esnasında fenalaşınca şöyle biraz oturayım da insanlar anlamasın dedim ondan sonra fok balığı gibi birden gittim." diyerek açıkladı. Röportajın ardından aracına yönelen Bülent Ersoy "Pat!" diyerek etrafındakileri kahkaya boğdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.18 13:54