Türkücü Ceylan neden Diva'ya "Beni çok üzdü" dedi?
Türkücü Ceylan, Bülent Ersoy'a kırgın olduğunu söyledi. 2. Sayfa programına konuk olan Ceylan, kırgınlığının sebebini açıklamadı. Ceylan, "Beni çok üzdü ama beni öperse sırtımı çevirmem" derken "Kendisi büyüğümüz" şeklinde konuştu
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.04.19 15:04