Bursa'nın en etkin iş adamları kuruluşu Bursa Girişimci İşadamları Derneği (BUGİAD), geleneksel iftar yemeğinde iş, siyaset ve devlet protokolünü buluşturdu.
Tavacı Recep Usta İpek Koza Salonu'nda düzenlenen iftara CHP Bursa Milletvekili Aykan Erdemir, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Bursa Emniyet Müdür Vekili Orhan Çağlayan, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Başkanı İbrahim Burkay, BTSO Meclis Başkanı Remzi Topuk, Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, DOSAB Başkanı Feridun Kahraman, Bursa Vali yardımcıları Ahmet Hamdi Usta, Mustafa Güney, Eyüp Sabri Kartal, Samet Erçoşkun, Mustafa Karslıoğlu, BTSO yönetim kurulu üyeleri, daire müdürleri, işadamları, siyasi parti temsilcileri ile bini aşkın iş adamı katıldı.
Geleneksel BUGİAD iftarının açılış konuşmasını BUGİAD Başkanı Ali Fuat Er yaptı. Ramazan ayının kâinatı kucaklayan ve bütün insanlığa, huzur ve sükûn telkin eden, manevi atmosferi altında geleneksel iftarı düzenlediklerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Er şunları kaydetti: "Ramazan, millet olarak daraldığımız, bunaldığımız, meydana gelen toplumsal hadiselerin, canımızı olabildiğince sıktığı bir dönemde, yine imdadımıza yetişerek, sadece bizler için değil, bütün insanlar ve insanlık için huzurlu bir zaman dilimi olarak belirdi. Umuyoruz ki; başı rahmet, ortası mağfiret ve sonu da cehennemden azad olan Ramazan ayı, can sıkıcı hadiseler karşısındaki ümitsizliğimizi yerden yere vururcasına, adeta imdadımıza yetişir, silkelenip kendimize gelmemize vesile olur. Millet olarak bizi, dışarıdan gelebilecek her türlü saldırıya karşı koruyabilecek, en önemli unsur, sevgi ve hoşgörü duygularıyla hareket ederek, birlik ve beraberliğimizi her türlü ortamda ve şartta korumaktır. Bizler yaşamayı değil, yaşatmayı ideal haline getiren, bunun için rahatını terk eden, kendi hayatını bir kenara bırakan bir yapıya sahip olmaya çalışıyoruz."
Ali Fuat Er'in ardından söz alan Bursa Ticaret Borsası (BTB) Başkanı Özer Matlı, birlik ve Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Başkanı İbrahim Burkay da birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe de konuşmasında "BUGİAD ailesi ile iftarımı açmaktan oldukça mutlu olduğunu ifade ederek, Ramazan ayının önemine dikkat çekti. Altepe, "Bursa'mızın dinamiklerini bir araya getiren BUGİAD'a çok teşekkür ederim. Bursa büyüyen ve gelişen bir kent. Dolayısıyla yapılması gereken çok iş var. Değerli aş adamlarımız da bu noktada desteklerini esirgemiyorlar. Her biri bütün sosyal sorumluluk projelerinde de yer alıyorlar. Bizler de sözlerimizi tutacağız ve Bursa'nın en güzel ve en büyük olması için çalışacağız" dedi.
Recep Altepe'nin ardından CHP Bursa Milletvekili Aykan Erdemir de BUGİAD'a teşekkür ederek, Ramazan ayının hayırlı olmasını diledi. Bursa iş ve siyaset dünyasının yanı sıra devlet protokolünün de yoğun ilgi gösterdiği geleneksel BUGİAD iftarı, konuşmaların ardından, ilahiler ve birbirinden lezzetli yemekler eşliğinde son buldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.07.12 13:21