Ağrı'nın Doğubayazıt İlçesi'ne bağlı Çiftlik Köyü'nde yaşayan Rıza Bayik, müstakil evinin bahçe çitini eski kamyon ve otomobil lastikleriyle yaptı.
Yaklaşık 3 bin metrekarelik bahçesini çevirmek için 2 bin lastik kullandığını söyleyen Bayik, "Fikir oğlumdan çıktı. Ben de lastikçilerden satın aldığım eski lastiklerle 2 ayda çit gibi ördüm" dedi. Lastikten çitin, oğlunun söylediği gibi güzel bir görüntü oluşturduğunu belirten Bayik şunları anlattı: "Bir bahçe çitinin bu kadar ilgi çekeceğini hiç düşünmezdim. Yoldan geçenler mutlaka araçlarını durdurup bahçeyi inceliyor. Herkes çok şaşırıyor. En çok sorulan da, 'bu kadar lastiği nasıl topladığımız' oluyor. İlçemiz Gürbulak sınır kapısına çok yakın. Her gün yüzlerce TIR ve kamon geçiyor. Bu nedenle çok sayıda oto lastikçi var. Bahçe duvarında kullandığım lastikleri toplamak zor olmadı. İyiki de oğlumu dinlemişim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.04.29 14:48