Şener Özbayraklı,maç sonunda karşılaşmayı değerlendirdi.
Bursasporlu Şener Özbayraklı, 3 haftadır güzel maçlar çıkardıklarını ifade ederek, "Öncelikle arkadaşlarımı kutluyorum. Ama sonuç olarak sahaya yansımadı. İyi bir gidişatımız vardı. 3 haftadır galip geliyorduk. Ama olmadı. Önümüzde Sivas maçı var. Bunu telafi etmek istiyoruz. Son dakikada penaltı pozisyonu olup olmadığını görmedim. Maçın genelinde hakem çok tepki aldı. Bizim değerlendirme yapmamız yanlış olur" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.02 22:45