Habertürk yazarı, çokça sorulan soruya yanıt verdi.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da Ocak ayının ilk haftasında dizilerin yeni bölümleri yayınlanmadı. Habertürk yazarı Mustafa Doğan da, köşesinde bu soruyu yanıtladı.
DİZİLER NEDEN YOK?
Aslında her yılbaşı yaşanan ve artık "gelenekselleşen" bir durum ama sorulmaya devam ettiği için bir kez daha yazmak farz oldu.
Her sene ocak ayında reklam fiyatları yeniden belirleniyor. Haliyle kanallarla reklamverenler arasında anlaşmalar da tazeleniyor. İddialı, daha doğrusu pahalı yapımlar bu sebepten her sene olduğu gibi bir haftalık zorunlu tatil yapıyor.
Tamamen "duygusal" yani!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2018.01.05 08:34