Sakarya'nın Karaman Beldesinde güpegündüz zehir şoku yaşandı. Mahalle içine atılan zehirli etleri yiyen köpekler saatlerce can çekişerek öldü.
Sakarya Doğa ve Hayvan Hakları Koruma Derneği gönüllülerinden Şenay Meşeli ; bu köpeklerin kimseye bir zararı yoktu, kendi hallerinde yaşarlardı , tek istedikleri sevgiydi, yedirirdik içirirdik kuyruklarını sallar taa yolun karşısından bizi görse koşarak gelir selam verirlerdi. Bu mudur insanlık? Nasıl rahat uyku uyuyacaksınız ? Nasıl utanmadan insanım diye dolaşabileceksiniz ? dedi .
Sakarya Doğa ve Hayvan Hakları Derneği Başkanı İrem Çatır ise konuyla ilgili ; '' Bu olay ne ilk ne de son ! Dilekçemizi gönderececeğiz peki ne olacak? Koca bir hiç! Yine takipsizlik verilecek , yine yapılanlar yapanların yanına kar kalacak ! Bakın nasıl insanlarla aynı havayı soluyoruz! Bu hayvanların acılar içinde can vermesine sebep olanlar da lafta Müslüman , anne , baba ! Tam da yeni yasa tasarısının meclise sunulması gündemdeyken , tam da insanlara saldırdıkları gerekçesiyle Doğal Hayat Parkı denilen ormanlarda bu hayvanları toplumdan soyutlamayı , topluca imha etmeyi düşünen zihniyet ellerini avuştururken sorarım size ! Korkulması gereken kim ? Bu hayvanlar mı toplumdan soyutlanmalı yoksa onları zehirleyenler mi ? dedi. Ölen köpekler belediye ekipleri tarafından toplandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.09.26 16:26