A Milli Erkek Basketbol Takımı Başantrenörü Bogdan Tanjevic, Almanya karşısında alınan galibiyetin çok önemli olduğunu söyledi.
A Milli Erkek Basketbol Takımı Başantrenörü Bogdan Tanjevic, Almanya karşısında alınan galibiyetin çok önemli olduğunu söyledi.
Abdi İpekçi Spor Salonu'nda oynanan adidas Cup 2012 final maçı sonrasında basın toplantısı düzenleyen Bogdan Tanjevic, Almanya Milli takımı gibi kendilerinin de yeni bir takım kurmaya çalıştıklarını vurgulayarak, ''Almanlara karşı en son ne zaman kazandığımızı pek hatırlamıyorum. Benim için güzel bir galibiyet oldu'' dedi.
İki takımın da basit ve benzer bir basketbol oynadığını vurgulayan Tanjevic, ''Alman Milli Takımı Başantrenörü Pesic, benim oyuncumdu. Yeni bir Alman Milli Takımı inşa ediyor. Aslına bakarsanız bizim de yaptığımız şey aynısı. Bir yandan Avrupa Şampiyonası Elemelerine hazırlanırken, bir yandan da yeni yüzleri A Milli Takım'a kazandırmaya çalışıyoruz. Maçın son anlarında genç iki oyun kurucumuzun doğru zamanda, işlerin kötüye gittiği anda direnç göstererek, maçı kazandırmaları çok önemliydi. İnşallah önümüzdeki hafta bir kez daha Almanları yenmeyi başarırız'' şeklinde konuştu.
Turnuvanın en değerli oyuncusu seçilen Semih Erden ise turnuva boyunca çok iyi mücadele ettiklerini belirterek, ''Dün ve bugün oynadığımız maçlar, hazırlık maçlarıydı. Bu da bizim ne kadar istediğimizi, motive olduğumuzu ve takım oyunu oynadığımızı gösteriyor. Bütün takım arkadaşlarımı kutluyorum. Çok iyi mücadele ettik'' ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.04 09:31