KARAMAN'da yalnız yaşayan 68 yaşındaki Gülsüm G.'nin evinde bulunan yaklaşık 3 ton çöp, belediye temizlik görevlileri tarafından tahliye edildi.
Siyaser Mahallesi'nde oturanlar, Gülsüm G.'nin yaşadığı tek katlı kerpiç evinden pis koku geldiğini fark edince durumu Karaman Belediyesi'ne bildirdi. Belediye ekipleri yalnız yaşayan Gülsüm G.'nin evinde yaptığı inceleme yaklaşık 3 ton çöp olduğunu saptadı. Bunun üzerine belediye temizlik görevlileri, evdeki çöpleri kamyona taşıdı. Çöplerin atılmasının ardından ev temizlenip ilaçlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.09.03 14:28