Gül, 30 Ağustos resepsiyonunun Çankaya Köşkü'nde verilmesine ilişkin soru üzerine, ''Bu bayram hepimizin bayramı. Bayramı en iyi şekilde kutlamak için hepimiz elimizden geleni yapacağız'' dedi.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, '30 Ağustos resepsiyonunun köşkte verilmesine ilişkin soru üzerine, ''Bu bayram hepimizin bayramı. Dolayısıyla bayramı en iyi şekilde kutlamak için hepimiz elimizden geleni yapacağız'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.08.17 15:01