Uefa Avrupa Ligi çeyrek final ilk karşılaşmasında Portekiz ekibi Braga'yı 1 - 0'la geçen Fenerbahçe'nin Portekizli stoperi Bruno Alves, rakiplerinin güçlü, kendilerinin ise muhteşem olduğunu söyledi.
Bruno Alves,yaptığı açıklamada, "Braga çok fazla gol fırsatı bulamadı. Sağlam bir savunması vardı, top kontrolleri de gayet iyiydi, ancak Fenerbahçe muhteşem oynadı. Gerçekten iyi bir maç çıkardık bir gol bularak ikinci maç için avantaj sağladık." ifadelerini kullandı.
Karşılaşmada çok fazla faul yapıldığı yönündeki bir soru üzerine başarılı savunmacı, "Çok zor bir maçtı; iki takım da gerçekten kazanmayı istiyorduk. Bu yüzden bol faulün olması normal. Sevindirici olan sertliği şiddete dönüştürmemek ve sportmence birbirine yardımcı olabilmemiz." şeklinde konuştu.
Braga'ya konuk olacakları maç için de umutlu olduğunu söyleyen Portekizli yıldız, "ikinci maçta onlar öne geçmek zorundalar. İyi organize olan bir takıma karşı oynuyoruz, zor bir maç bizi bekliyor. Ancak orada da kazanacağımıza inanıyorum." dedi.
Bir Portekiz takımı olan Braga'ya karşı oynarken neler hissettiği sorusuna ise Alves, "Braga'ya karşı oynamak her zaman heyecan verici ve önemli bir galibiyet aldık." karşılığını verdi.
Braga'nın çok organize çok iyi bir ekip olduğunu çok iyi kontratağa çıktıklarını ama bugün Fenerbahçe'nin olağanüstü bir ortaya koyarak maçı aldığını söyleyen Alves, daha çok gayret ederek turu geçmeye çalışacaklarını sözlerine ekledi.
Perreira'nın oyuncu tercihleriyle ilgili soruya da ben sadece işimi yapıyorum gerisi beni ilgilendirmez demekle yetindi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.11 17:41