Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, 4 bakan hakkındaki fezlekelerle ilgili konuştu. Bozdağ, "İnceleme gibi bir durumumuz yok, zamanı geldiğinde göndereceğiz" dedi.
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, bakanlar hakkındaki fezlekelerle ilgili açıklama yaptı.
Adalet Bakanı Bozdağ, "İnceleme gibi bir durumumuz yok, zamanı geldiğinde göndereceğiz" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2014.01.20 19:39