Eskişehir'de köpeği bir kadını yaralayan Abdullah K.'ya, 'Köpeğime sahip çıkmadığım için bu cezayı aldım' yazılı broşür dağıtma cezası verildi
Eskişehir'de, 'Hayvanını tehlike yaratabilecek şekilde serbest bırakma' suçundan açılan kamu davasında, sanığa "Köpeğime gereği gibi sahip çıkmadığım ve bu nedenle başkasını ısırdığı için bu cezayı aldım. Aynı hataya siz düşmeyin" yazılı broşür dağıtma cezası verildi.
'Köpeğim bağlıydı' savunması
Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi'nde görülen davanın karar duruşmasına, müşteki Perihan Ulumeydan ile sanık Abdullah K. katıldı. Sanık Abdullah K, savunmasında, suçlamayı kabul etmediğini belirterek, "Köpeğim bağlıydı ancak müşteki köpeğin bağlı olduğu yerin yakınından geçtiği için onu ısırmış olabilir, suçsuzum. Beraatimi istiyorum" ifadelerini kullandı.
Müşteki Perihan Ulumeydan ise olay tarihinde muhtarın evine gitmek isterken sanığa ait köpeğin kendisine saldırarak yaraladığını bildirdi. İfadelerin alınmasının ardından hakim Kemal Karanfil, Abdullah K'nin 2 ay 15 gün hapis cezasına çarptırılmasına hükmetti. Hükmün açıklanmasının geri bırakılmasını kararlaştıran mahkeme, Abdullah K.'ya broşür dağıtma cezası verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2014.01.20 08:22