TEM Otoyolu Bolu Dağı Tüneli'nde meydana gelen kazada tünel uzun süre trafiğe kapatılırken akış Kavşağı'ndan D-100 kara yoluna yönlendirilmişti. Tünel saat 20.25 sularında ise yeniden trafiğe açıldı.
TEM Otoyolu Bolu Dağı Tüneli içinde saat 14.50 sıralarında 18 aracın karıştığı kaza meydana geldi. Tünel uzun süre trafiğe kapatılırken akış Kavşağı'ndan D-100 kara yoluna yönlendirildi. Tünel saat 20.25 sularında ise yeniden trafiğe açıldı.
Sağlık Bakanı kazayla ilgili olarak yaralanan 17 hastanın çevredeki hastanelere nakledildiğini belirtti. Bolu Valiliği de yaptığı açıklamada hastaneye kaldırılan ikisi ağır 17 yaralının tedavilerinin devam ettiği, 14 kişinin ise ayakta tedavi edildiği belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.03.19 20:26