Muğla'nın Bodrum ilçesi yaklaşık bir ay boyunca susuz kalacak. Bodrum Su İsale Hattı yenileme çalışmaları nedeniyle ilçeye 25 gün süreyle su verilemeyecek.
Devlet Su İşleri tarafından yürütülecek çalışmayla Bodrum Su İsale hattı yenilenecek. Ancak, 24 Ocak'ta başlayacak bu yenileme çalışmaları boyunca yani tam 25 gün ilçeye su verilemeyecek.
Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon, "Hemen her hafta patlayan ve insanların canına kasteden hattın yenilenme çalışmaları için bu düzenlemeyi yapmak zorundaydık. Bir bölümünü okulların tatil dönemine denk getirdik. Su sıkıntısını minimum seviyede tutmaya çalışacağız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.15 08:58