Danıştay'daki böcek skandalı, faili meçhul kaldı. Böcek Rus malı çıktı. Polis ''Bizde Rus malı cihaz yok'' dedi.
Danıştay üyesi Zeki Yiğit'in makam odasında geçen yıl bulunan dinleme cihazının Rus malı olduğu belirlendi. Emniyet Genel Müdürlüğü, Türkiye'de polis istihbaratının elinde Rus malı cihaz olmadığını bildirdi.
Yiğit'in odasında bulunan böcekle ilgili soruşturma yapılmış ve kamera kayıtları incelenerek, bu cihazı Danıştay tetkik hakimi Ömer Kaya'nın koyduğu iddiası üzerine dava açılmıştı. 8,5 yıl hapsi istenen Kaya, görevden alınarak Kırıkkale İdare Mahkemesinde görevlendirildi. Suçlamaları reddeden Kaya yargılama sonucu beraat etti. Mahkeme sanık aleyhinde delil bulunamadığına karar verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.11 07:32