DENİZLİSPOR'la sözleşmesini fesheden teknik direktör Özcan Bizati, telefonla görevden alınmasına kırıldığını belirterek, "Bunu hak etmedim" dedi.
Herkesin "Düştü" gözüyle baktığı bir dönemde fedakarlık yaparak Denizlispor'a geldiğini hatırlatan Bizati, "Yüksek ücret, peşinat, tazminat istemedim ve oluşturulan sinerjiyle Denizlispor ligde kaldı. Her yönetimin istediği teknik direktörle çalışma hakkı vardır. Ama bunu telefonla değil, yüz yüze yapabilirlerdi" şeklinde konuştu.
Sezon öncesi yönetime kalmasını ve alınmasını istediği futbolcular konusunda alternatifli üç liste verdiğini ancak transferlerin kendi bilgisi dışında yapıldığını ileri süren Bizati şöyle devam etti: "Verdiğim listeden Hasan Demir dışında hiçbir oyuncu alınmadı. Mevcut kadro korunup, dört iyi takviyeyle bu takım şampiyonluğa oynardı. Görevden alındım ama yolumun bir gün Denizlispor'la kesişeceğine inanıyorum. Buraya tekrar geldiğimde aynı şevk ve heyecanla çalışacağımı herkes bilsin."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.26 16:36