Levent Yüksel, zamansız şarkılarıyla Frankie'de müzik ziyafeti çekti. Yüksel'i dinleyen Sezen Aksu, konuklardan fotoğraf ve video çekmemelerini istedi: Biz bizeyiz; güzel güzel eğlenelim
Levent Yüksel, önceki akşam Nişantaşı'ndaki Frankie'nin 'Timeless Moments' etkinliğinde sahneye çıktı. 'Med Cezir', 'Tuvana' ve 'Bi Daha' gibi şarkılarını seslendiren Yüksel'i dinleyenler arasında Sezen Aksu ve Saba Tümer gibi ünlü isimler de vardı.
'BU İŞİ BIRAKACAĞIM'
Frankie'nin müzik direktörlüğünü yapan Sezen Aksu, mekana gelir gelmez asansöre doğru koştu. Ancak kalabalık yüzünden asansör hareket etmedi. Aksu, espriyi patlattı: "Birkaç kilo fazlası olan insin, yoksa burada kalacağız." Levent Yüksel sahneden indikten sonra mikrofonu eline alan Aksu, sevilen şarkılarını seslendirdi. Ünlü sanatçı, konuklardan fotoğraf ve video çekmemelerini rica etti: "Bu gece biz bizeyiz. Güzel güzel eğlenelim istiyorum. Sırf bu yüzden işi bırakacağım."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.17 11:46