Milliyetçi Hareket Partisi Gemlik Belediye Başkan Adayı Dr. Adnan Bıyıklı, İlçe Başkanı Osman Durdu ve İlçe Yönetimi Gemsiad'a iade-i ziyaret gerçekleştirdiler
Başkan Şaban Yazıcı ve yönetimi tarafından karşılan MHP'liler, Gemlik ve Genel Siyaset üzerine çeşitli konulara değindiler.
ÇİZGİMİZ BİR
Dr. Adnan Bıyıklı ''Gemsiad'a bu sıcak karşılama için teşekkür ederiz. Çizgimiz aynı, yolumuz aynı, amacımız Gemlik'in daha iyi olması. Çocukluğumuz ve Gençliğimin geçtiği Gemlik çok güzel ve hırpalanmamış bir yerdi. Bu günkü Gemlik ise çarpık yapılaşma ve kötü yönetimle bu hale gelmiş. Gemlik'e ne katabiliriz onu hesap ediyorum.
Eğitim olmadan yapılan her şey havada kalır, faydasını göremezsiniz. Demokrasi güzeldir ama eğitimsiz demokrasi de, demokrasi değildir. Çizgimiz aynı, çizgimiz insan sevgisi. İnancımız da, insan sevgisi ve ilmi emrediyor. Bu süreci beraber götüreceğiz, Gemlik için güzel şeyler yapacağız'' şeklinde konuştu.
ORTAYA ÇIKANLAR MEMLEKETİN HAYRINADIR
Gemsiad Yöneticisi Abdurrahman Bayraktutan ''Gerek ülke demokrasisi, gerekse Gemlik adına yapılacak çok şey var. Gemlik birçok İl den büyük, Gemlik ile alakalı planlar yapılırken basit ilçe gibi değil, İl gibi düşünülmeli. Demokrasinin 10'da birini tattık, o bile bizleri umutlandırmıştı ki, birileri düğmeye bastı ve demokrasiden uzak yaptırımlar başladı. Eğitim konusunda, yıllardan beri emek var. İnsan kendisini ve çocuklarını eğitebilir ama sokağa hakim olmak kolay değil. Eğitim kurumlarımız bizim medar ı iftarımız. Bu hizmeti baltalamaya yönelik çalışmalar var, bu yapılanlar demokrasi ile bağdaşmaz.
Bu memleketin çektikleri, eğitimsiz insanların idaresinden kaynaklanmıştır. Her şey, bir gün açığa çıkar. Ortaya çıkan her ne olursa memleketin hayrınadır'' dedi.
MHP İlçe Başkanı Osman Durdu ise ''Bu gönüllü hareket milletimize çok büyük hizmetler etti. Biz öncelikle milletimiz için yaptığınız fedakârlıklara teşekkür ediyoruz. Türkiye'de demokrasi adına olumlu gelişmeler yaşandı ama son dönemde zarar gördü, biz daha bir demokrasi için yola çıktık. Mahalli idareler başbakan seçimi değildir. AKP'ye yerel seçimde sarı kart göstermek AKP için de iyi olacaktır'' ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.12.19 13:08