Birleşmiş Milletler'den yapılan açıklamada Halep'in kuzeyinden 15 bin kişinin kaçtığı ve onbinlerce kişinin de Türkiye sınırı civarında toplandığı belirtildi.
Birleşmiş Milletler'den Suriye'nin Halep kentinde yaşanan son gelişmelerle ilgili açıklama yapıldı. BM açıklamasında, "Halep'in kuzeyinden 15 bin kişi kaçıyor. Onbinlerce kişinin de Türkiye sınırında toplandığı bilgilisi geliyor" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.02.05 15:50