Torbalı Belediyesi tarafından finanse edilen ve 8'i plaka tanımla olmak üzere toplam 74 kamerayla Torbalı ilçesini baştan sona izleyen KGYS dün düzenlenen törenle hizmete girdi. Merkezin açılışını İzmir İl Emniyet Müdürü Ali Bilkay ve çok sayıda davetli yaptı.
Torbalı İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün gelişen son teknolojiye göre yenilenen kamera ve sistemlerinden oluşan Kent Güvenlik Yöntem Sistemi(KGYS) yani MOBESE Merkezi dün saat 11.00'de düzenlenen bir törenle hizmete açıldı. Türkiye'de ilçelere göre ilk olma özelliğini taşıyan KGYS, Torbalı'da huzurlu yaşamın bir parçası olacak. Dün resmi açılışının yapıldığı merkezin kurdelesini İzmir İl Emniyet Müdürü Ali Bilkay kesti. Törene İl Emniyet Müdürü Ali Bilkay, Belediye Başkanı İsmail Uygur, Torbalı Kaymakamı Aydın Memük, Askeri erkan, Kamu Kurum ve Kuruluş Müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.08 18:19