Kuzey İrlandalı teknik adam, Galler deplasmanında kaybetmemiş olmalarının önemine vurgu yaptı.
Liverpool Menajeri Brendan Rodgers, Swansea City deplasmanında elde ettikleri beraberliği bir kazanç olarak görüyor.
Galler ekibi karşısında ilk yarıyı 2-1 önde kapatmasına rağmen ikinci yarıda oyundan düşen Liverpool, sahadan 2-2'lik beraberlikle ayrıldı ve Premier Lig'deki liderliğini sürdürdü.
Maçın ardından Sky Sports'a konuşan Rodgers, "Kazanamıyorsanız kaybetmeyecekseniz. Buraya kazanmaya geldik ama bir puan da fena değil. İlk 65 dakika bizim için hem toplu hem topsuz oyunda gayet iyiydi. Philippe Coutinho'nun sakatlığının ardından oyunumuz bozuldu." sözlerini kullandı.
Liverpool, Swansea maçıyla birlikte bu sezon ilk kez kalesinde gol görürken ilk puan kaybını da yaşamış oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.17 10:34