GAZİANTEP'in İslahiye İlçesi'nde, minibüsün çarptığı motosiklet sürücüsü 15 yaşındaki H.K., yaralandı. Oğlunun kaza yaptığı haberini alarak hastaneye gelen annesi Fatma K. baygınlık geçirdi.
Kaza, saat 14.00 sıralarında İslahiye-Hassa Karayolunun 3'üncü kilometresinde meydana geldi. İlçe merkezine giden 42 yaşındaki Sadık Daş yönetimindeki 27 YF 887 plakalı minibüs, Küçük Sanayi Sitesi kavşağında kontrolsüz şekilde yola çıktığı ileri sürülen H.K. yönetimindeki 27 ST 579 plakalı motosiklete çarptı. Başında kask bulunmayan ve çarpmanın etkisiyle devrilen motosikletten yola savrulan H.K., olay yerine çağırılan ambulansla İslahiye Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Burada ilk tedavisi yapılan H.K., hayati tehlikesi bulunduğu gerekçesiyle 25 Aralık Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Kazayı haber alarak hastaneye koşan Fatma K., oğlunun durumunun ağır olduğunu öğrenince baygınlık geçirdi. Gözyaşı dökerek bayılan Fatma K.'ye acil serviste müdahale edildi.
Minibüs sürücüsünün gözaltına alındığı kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.03 15:43