Spor Toto Süper Final'in son haftasında Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalarak şampiyonluğa ulaşan Galatasaray, Türk Telekom Arena'da taraftarlarıyla buluştu.Şampiyonluk kupası ile fotoğraf çekiminin ardından yüzlerce taraftar, bir anda yeşil sahaya girdi.