XPS Isı Yalıtımı Sanayicileri Derneği, Enerji Verimliliği Haftası'nda enerjiyi daha verimli kullanmak ve tasarruf etmek için binalarımıza yalıtım yapılması gerektiğine dikkat çekti.
Dernek Başkanı Emrullah Eruslu, 16 milyon binanın hala yalıtımsız olduğunu belirtti.
Eruslu, bu nedenle yılda 10 milyar dolarlık fazla enerji kullanıldığını vurguladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.15 09:59