Sahadan atılan Bilic'in, shame on you Muslera (Ayıp sana Muslera) dediğini ancak dördüncü hakemin bunu 'f.ck you Muslera' diye yazdığı belirtildi.
Yarıda kalan Beşiktaş-Galatasaray derbisinin sonucu hakkındaki kararlar için gözler bugün toplanacak olan Disiplin Kurulu'nda olacak. Beşiktaş, savunmasını bugün saat 15.00'e kadar verecek. Ancak herkesin sahaya giren taraftarların savunmasına odaklandığı dönemde dördüncü hakem Kemal Yılmaz, tribüne gönderilen Bilic'in, Muslera'ya "F.ck yu" dediğini raporuna yazdı. Bu detay Bilic'i çok şaşırttı.
Kesinlikle küfür etmedim
Yönetim dün Bilic'e bu konuyu sorup savunmasını istedi. Hırvat çalıştırıcı ise savunmasını, "Niye tribüne gönderildiğimi zaten anlamamıştım. Dostlarım bana ilk yarıda hakeme yaptığım görmüyor musun işaretimden dolayı olabileceğini söyledi. Ancak hakemin raporuna çok şaşırdım. Muslera zamandan çalmak için kendini yere bırakmıştı. Ben de kendisine tek bir söz sarf ettim ve Shame on you Muslera (Ayıp sana Muslera' dedim. Kesinlikle küfür etmedim" şeklinde dile getirdi.
Ciddi provokasyon var
Sahaya giren seyircilerle ilgili suçlamaları ise Beşiktaş şu gerekçelerle reddetti: Olaylardan maddi ve manevi zarar gören ve mağdur olan kulüp Beşiktaş'tır. Sahaya inen kişilerle ilgili yasal işlemleri kulübümüz başlatmıştır. Olayları bizim dışında gelişen provokatif eylemler olarak görüyoruz. Tribündeki 75 bin kişinin yaşananlara tepki göstermesi bunu desteklemektedir. Burada herkesin gördüğü gibi ciddi bir provokasyon vardır."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.26 14:08