Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, şu an için Adebayor'a ihtiyacının olmadığını söyledi.
QPR maçı öncesinde konuşan Bilic, "Almeida, Eneramo, Mustafa ve Ömer takımımdayken, hücum hattımdan tatmin olmuş durumdayım" dedi. UEFA Avrupa Ligi'ne katılmaları sürecinde sevindirici kararlar beklediğini belirten Hırvat teknik adam, "Avrupa'da oynayacağımız kesinleşirse kaliteli isimleri Beşiktaş'a getirmeye çalışacağız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.19 11:33