Torku Konyaspor Teknik Direktörü Uğur Tütüneker maçtan sonra açıklamalarda bulundu.
Torku Konyaspor Teknik Direktörü Uğur Tütüneker maçtan sonra açıklamaları şöyle;
"Kısacası ilk yarı vardır, ikinci yarı yoktuk. Aslında Galatasaray maçında olduğu gibi Beşiktaş'ı da önde tutmaya çalıştık. Biliç de maçtan sonra geldi ve onu söyledi. Maçtan önce korkuyorduk dedi ama yapmadı bunu. İlk yarıda goller arka arkaya gelince oyundan koptuk. İkinci yarı 3-2 yapsaydık belki daha başka bir maç olurdu ama Beşiktaş da vitesi geri attı. Bizde fırsatları gole çeviremeyince böyle bir skor ortaya çıktı" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.25 23:07