Beşiktaş antrenörü Slaven Bilic 2-0 kaybedilen Galatasaray maçı sonrası yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, derbi maçta yenilmeyi kabul etmenin çok zor olduğunu söyledi. Galatasaray'a 2-0 mağlup oldukları maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Bilic, şunları söyledi:
"Derbi maçta yenilmeyi kabul etmek çok zor. Fenerbahçe'ye yenilme şeklimize benzer şekilde yenildik. Üst üste iki hata yaptık. Golden sonra maça dönmemiz için yeteri kadar vakit vardı ama çok ucuz, çok safça, berbat bir kırmızı kart gördük. Maça iyi başladık, pozisyonlar bulduk ama değerlendiremedik. Yediğimiz basit golü çıkarmak için gereken reaksiyonu gösteremedik."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.04 22:58