Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Fenerbahçe derbisini değerlendirdi. Siyah-beyazlıların son antrenmanı sırasında basın mensuplarıyla sohbet eden Bilic ikinci yarıdaki düşüşün nedenlerini anlattı.
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic açıklamalarda bulundu.
Skoru koruma içgüdüsüyle, fiziki yorgunluğun en önemli etkenlerden olduğunu ifade eden Bilic, "Biz kırılgan bir takım değiliz ama Süpermanler'den de oluşmuyoruz. Oyunun son bölümlerine doğru fiziksel düşüşler yaşamamız bu koşu oranlarına göre normal. Maçların çoğunda kazanmaya yakın taraf biz oluyoruz. Özellikle Galatasaray ve Fenerbahçe maçında ortaya çıkıyor bu durum. Ama bunun tek bir nedeni yok. Zaman içinde çözeceğiz'' dedi.
Fenerbahçe'nin daha iyi oyunculara sahip olduğunu belirten Bilic," Fenerbahçe bizden farklı oynuyor ve basit oynuyor. Fenerbahçe'nin 1. ve 3. gollerine bakın, defalarca uzun toplarda dikkat edilmesini söyledik oyunculara. Sow bizim zaafımızı iyi değerlendirdi" diye konuştu.
Derbide eleştirilen Fernandes'e sahip çıkan Hırvat teknik adam kupadaki Buca maçında az forma şansı bulan oyunculara görev vereceğini sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.03 14:55