Bursaspor yönetimi, geçen hafta kadro dışı bırakışan Bifouma'yı affetti.
Kongolu futbolcunun, kulübe gelerek, teknik direktör Mustafa Er ve takım arkadaşlarından özür dilediği bildirildi.Bifouma'nın daha sonra yönetimden de özür dileyerek, takıma dönmek istediği öğrenildi.
Yönetimin de, Mustafa Hocanın raporu doğrultusunda tecrübeli kanat oyuncusunu affettiği ifade edildi.
BURSASPOR KULÜBÜ DE AÇIKLAMA YAPTI
Bursaspor'dan yapılan açıklama şu şekilde;
"Oyuncumuz Bifouma bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerimize gelerek takım arkadaşlarından ve Bursaspor camiasından özür dilemiştir.Bursaspor Kulübü yönetim kurulu olarak teknik heyetimiz ve camiamız adına, 'ailene tekrar hoş geldin' diyoruz."
Bifouma da sosyal medya hesabından şu açıklamayı yaptı:
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.21 23:36