Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, "İran nükleer silahları bırakmada ciddi ise Obama İran ile ilgili görüşmeler yapmak istiyor" denildi.
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, "İran nükleer silahları bırakmada ciddi ise Obama İran ile ilgili görüşmeler yapmak istiyor" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.09.19 21:23